سوئیچ 8 پورت گیگابیتی و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-1008MP

D-Link DGS-1008MP 8-Port POE Switch
شناسه محصول: DGS-1008MP

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۰ تومان

مشکی
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی سوئیچ 8 پورت گیگابیتی و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-1008MP

سوئیچ 8 پورت دی لینک DGS-1008MP با پورت های POE گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که به دنبال دسترسی آسان و راه اندازی دستگاهی PoE هستند محسوب می شود. دستگاه هایی مانند اکسس پوینت ها، دوربین های تحت شبکه و تلفن های IP. با توجه به اینکه این سوییچ قابلیت نصب در رک هم دارد در صورت توسعه شرکت نیز به راحتی قابل استفاده خواهد بود.

سوئیچ 8 پورت گیگابیتی و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-1008MP

PoE

سوئیچ DGS-1008MP دارای هشت پورت گیگابیتی است که مجهز به استاندارد IEEE 802.3at PoE هستند . هر یک از این هشت پورت تا 30 وات برق ، و در مجموع 125 وات برق را تامین میکند . که این امکان را برای کاربران فراهم میسازد تا دستگاه هایی که از پریز برق دور هستند را به این پورت ها وصل نمایند و به واسطه PoE  بودن پورت ها برق دستگاه ها از طریق پورت شبکه تامین می گردد.

عملکرد برتر

سوئیچ 8 پورت دی لینک DGS-1008MP نیاز به هیچ پیکربندی نیست، به راحتی نصب و راه اندازی می شود. پشتیبانی از MDI/MDI-X روی تمام پورت ها در هنگام وصل شدن به سوییچ های دیگر نیاز به کابل کراس را از بین می برد. AutoNegotiation موجب می شود که سوییچ به صورت خودکار سرعت دستگاه متصل را شناسایی کند و هوشمندانه بهترین و مطلوب ترین عملکرد را ارایه دهد. این سوییچ داای طراحی بدون فن است در نتیجه عملکری بدون صدا دارد. ترکیبی از راحتی PoE، نصب آسان و عملکرد عالی، سوییچ 8 پورت گیگابیتی PoE رومیزی تبدیل به انتخابی هوشمندانه برای کسب و کارها می شود.

سوئیچ 8 پورت گیگابیتی و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-1008MP

ذخیره انرژی

سوئیچ 8 پورت دی لینک DGS-1008MP از فناوری D-Link Green 3.0 و IEEE802.3az اترنت کارآمد انرژی (EEE) بهره می برند تا هزینه های عملیاتی را بدون به خطر انداختن عملکرد یا عملکرد عملیاتی کاهش دهند. با فناوری D-Link Green، سوئیچ ها به طور مداوم وضعیت پیوند و استفاده از شبکه هر پورت را کنترل می کنند. سوئیچ ها همچنین به طور خودکار طول کابل را تشخیص می دهند. و می توانند مصرف برق انتقال را برای کابل های کوتاه تر کاهش دهند. با جفت کردن دستگاه‌های دارای قابلیت EEE با سوئیچ‌های DGS-1008MP، سازمان‌ها می‌توانند با قرار دادن خودکار پورت‌ها در حالت خواب در صورت عدم استفاده، مصرف انرژی را به شدت کاهش دهند.

مشخصات فنی

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوئیچ 8 پورت گیگابیتی و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-1008MP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.