هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910

D-Link DUB-M910 9-port USB-C HUB
شناسه محصول: DUB-M910

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

امکان بازگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.

قیمت :

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

نقره ای
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910

DUB-M910 و قابلیت اتصال 9 دستگاه متفاوت

با پیشرفت تکنولوژی، لپ تاپ های جدیدتر برای کاهش وزن و ضخامت پورت های کمتری دارند. شما می توانید با استفاده از هاب DUB-M910 دی لینک این کمبود پورت های روی لپ تاپ ها و سیستم های ضروری را جبران کنید. 2 پورت USB 3.0 به شما کمک می کند. که با سرعت بالایی اطلاعات را از روی تلفن همراه و یا فلش مموری خود منتقل کنید. همچنین می توانید از طریق این پورت دستگاه های خود را شارژ کنید. پورت اترنت گیگابیتی یک اتصال پر سرعت به شبکه و یا اینترنت را برای شما ممکن می سازد. پورت HDMI با کیفیت 4K  و پورت VGA با کیفیت 1080p کیفیت بالای تصاویر را تضمین می کنند. همچنین از طریق درگاه مموری ریدر دوگانه SD/microSD می توانید خاطرات و لحظات مهمی را که روی حافظه های جانبی ذخیره کرده اید در دسترس داشته باشید .

هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910

امکان اتصال به یک نمایشگر با وضوح بالا

کافیست پورت USB Type C را به دستگاه مورد نظرتان وصل کنید ( مثلا لپ تاپ ) و از سمت دیگر هاب را از طریق پورت HDMI یا VGA به نمایشگر ( مثل تلویزیون ) وصل کنید. از این طریق می توانید محتوای مورد نظرتان را با کیفیت وضوح تصویر بالا روی نمایشگرتان تماشا کنید. در عین حال می توانید از 2 پورت USB دیگر برای اتصال به دستگاه های دیگر، از پورت اترنت برای اتصال کابل شبکه و از مموری کارت ریدر استفاده کنید تا ویدیو ها و عکس های خود را با رزولوشن بالا روی نمایشگر خود ببینید.

هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910

با استفاده از هاب DUB-M910 لپ تاپ خود را شارژ کنید

پورت USB-C قابلیت انتقال انرژی تا 100 وات را دارد ، هر چیزی که بخواهید در اختیار شماست. در حالیکه لپ تاپ شما به هاب DUB-M910 متصل است و در حال شارژ شدن است می توانید تمام دستگاه های متصل به آن هم استفاده کنید.

هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910

کیفیت فوق العاده تصویر با استفاده از اتصال HDMI

هاب 9 در 1 مدل DUB-M910 دی لینک دارای تنوع پورت بسیار بالایی است . کافیست دستگاه مورد نظرتان را به هاب متصل کنید و از طریق پورت HDMI تصویری با کیفیت 4K در  30Hz یا از طریق پورت VGA تصویری با وضوح 1080p در 60Hz روی نمایشگر خود داشته باشید.

پورت اترنت گیگابیتی

DUB-M910 از طریق پورت USB-C به سیستم شما وصل می شود. این هاب از طریق درگاه شبکه گیگابیتی خود این امکان را برای شما فراهم می کند. تا به شبکه داخلی و یا اینترنت با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه ( ده برابر سریع تر نسبت به استانداردهای قبلی) وصل شوید. حالا می توانید در کمترین زمان فایل های بسیار بزرگ را انتقال دهید یا از فایل های خود روی سرور و یا درایو اکسترنال بکاپ بگیرید. در صورتیکه اتصال بی سیم محل کار یا خانه تان دچار مشکل شده باشد هاب دی لینک یک اتصال کابلی بدون عیب و نقص را در اختیارتان می گذارد.

هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910

ترکیب موفقی از متریال با کیفیت و طراحی زیبا

جنس با دوام و طراحی زیبای DUB-M910 آن را به همراهی همیشگی تبدیل کرده است. تا زمانیکه آن را به همراه داشته باشید برای اتصال هیچ دستگاهی به کامپیوتر خود دچار مشکل خواهید شد . پوشش آلمینیومی یکپارچه بدنه آن با دوام و زیباست. ترکیبی متعادل از زیبایی، عملکرد فوق العاده و دوام .

هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910

کاربری آسان هاب USB-C مدل DUB-M910 دی لینک

هاب DUB-M910 9-in-1 USB-C دی لینک از طریق یک پورت USB-C به راحتی به دستگاه شما متصل می شود. طراحی plug-and-play آن موجب می شود که برای استفاده نیازمند هیچگونه تغییر در تنظیمات و یا نصب درایور نباشید. می توانید این هاب جمع و جور را همه جا همراه داشته باشید.

مشخصات فنی

رابط‌‌ ها

HDMI / VGA / USB-C / SD / microSD / Ethernet

وضوح تصویر HDMI

Ultra-HD 4K در 30Hz

وضوح تصویر VGA

1080p در 60Hz

جنس بدنه

آلیاژ المینیوم

پشتیبانی از

DP Alt Mode

تعداد پورت‌ ها

9 عدد

ورژن دستگاه

A1

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هاب 9 پورت USB-C دی لینک مدل DUB-M910”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.