هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت

ADATA HV620S Portable Hard Drive 2TB
شناسه محصول: HV620S 2TB

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

امکان بازگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.

قیمت :

۰ تومان

مشکی
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت

هارد های اکسترنال با توجه به ظرفیت، طراحی و نحوه‌ی اتصال به کامپیوتر به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. شرکت‌های زیادی هم به طراحی و تولید هارد های اکسترنال می‌پردازند. همه‌ی این‌ها باعث گردیده که انتخاب یک هارد اکسترنال کار ساده‌ای نباشد. شرکت ای دیتا (ADATA) هارد اکسترنالی را با نام HV620S روانه بازار کرده است که محصولی بسیار حرفه‌ای و خوش‌ساخت است. هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد.

همچنین طراحی زیبای این هارد اکسترنال شرکت ای دیتا می‌تواند دل‌ ربایی کند. در اولین برخورد با هارد اکسترنال HV620S طراحی مینیمال و زیبای آن هر کاربری را متقاعد می‌کند که با یکی از زیبا‌ترین هارد های اکسترنال موجود در بازار روبه‌رو است. این هارد به حدی زیبا و دوست‌داشتنی است که نمی‌توان ایرادی در آن یافت. گویا طراحان شرکت ای دیتا تمام تلاش خود را برای تولید یک محصول فوق العاده جذاب کرد‌اند. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک با کیفیت است که در سه رنگ مشکلی، سرمه‌ای و سفید روانه بازار شده‌اند. هر سه‌ رنگ این محصول از نوع براق هستند و هنگام قرارگیری روی میزکار جلوه‌ی خوبی به آن می‌بخشند. در قسمت جلویی هارد یک نشان‌گر LED تعبیه گردیده که هنگام اتصال به کامپیوتر روشن می‌شود و می‌تواند اطلاعاتی از وضعیت کارکرد صحیح هارد به کاربر ارائه کند.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت

طراحی حتی باریک تر

HV620S عملکرد و قابلیت اطمینان درایوهای اکسترنال 2.5 اینچی موجود ما را دریافت کرده و آنها را دوباره تعریف می کند. تنها با ضخامت 11.5 میلی متر، برای ظرافت براق و قابلیت حمل عالی، فوق العاده باریک است و به راحتی در هر کیف یا کوله پشتی قرار می گیرد. HV620S از اتاق‌های جلسه گرفته تا گردش در طبیعت، هرگز مانعی ندارد و همیشه سبکی را به فضای ذخیره‌سازی شما می‌افزاید.

طراحی پیشگیری از خراش

یک لبه برآمده در لبه درایو از سطح در برابر خراشیدگی در هنگام قرار گرفتن درایو صاف محافظت می کند.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت

براق و براق

خطوط براق و سطح بازتابنده و صاف HV620S ظاهر کلی نازک و ظریف آن را برجسته می کند. این ایده آل برای کسانی است که می خواهند هاله ای از حرفه ای بودن را حفظ کنند یا دانش فنی خود را به رخ بکشند.

نشانگر LED وضعیت انتقال را نشان می دهد

یک LED آبی روشن به شما این امکان را می دهد. که از خواندن یا نوشتن اطلاعات از HV620S مطلع شوید. این به جلوگیری از قطع ارتباط در طول عملیات خواندن/نوشتن کمک می کند.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت

از آن با کنسول بازی خود استفاده کنید

هارد HV620S می‌تواند به کنسول‌های بازی متصل شود و به‌عنوان ذخیره‌ سازی پشتیبان برای بازی‌هایی که در حال حاضر بازی نمی‌شوند استفاده شود. * زمان بارگذاری واقعی ممکن است بسته به بازی متفاوت باشد. ممکن است برای کار کردن هارد دیسک خارجی با کنسول های بازی، قالب بندی مجدد لازم باشد.

پشتیبان گیری از نرم افزار پشتیبان گیری هوشمند ToGo Backup ToGo

از یک الگوریتم برای پشتیبان گیری هوشمندانه و آسان از تمام اطلاعات شما استفاده می کند. برنامه های پشتیبان مورد نظر خود را تنظیم کنید و دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نباشید! علاوه بر این، Backup ToGo دارای یک عملکرد پشتیبان گیری ابری است که از پشتیبان گیری در فضای ابری، هارد دیسک های محلی و حتی در دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند. با Backup ToGo، کاربران می‌توانند از ابزاری با رابط بصری لذت ببرند که پشتیبان‌گیری از اطلاعات را سریع‌تر می‌کند!

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات فنی

ابعاد

11.5 × 78 × 115 میلی متر

سازگاری با سیستم عامل

Linux, macOS, Windows

رابط‌‌ ها

USB 2.0, USB 3.2

سرعت انتقال اطلاعات

5 گیگابیت بر ثانیه

جنس بدنه

پلاستیک براق

نوع هارد

قابل حمل

مقاوم در برابر

ضد خش

ظرفیت

2 ترابایت

سایز هد

2.5 اینچ

وزن

152 گرم

نوع اتصال

با سیم

نشانگر LED

دارد

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV620S ظرفیت 2 ترابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.