مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 نزتک مدل NZT-77DX

Naztech NZT-77DX Wireless N300 4G LTE Modem Router
(1 بررسی مشتری)
شناسه محصول: NZT-77DX

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۰ تومان

سفید
1 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 نزتک مدل NZT-77DX

مودم روتر 4G LTE رومیزی NZT-77DX محصولی از برند نزتک (Naztech) می باشد. مودم LTE 4G/3G نزتک مدل 77DX تحت عنوان “قدرتمندترین مودم سیم کارت‌خور رومیزی” به بازار ایران عرضه شد. این محصول مجهز به وای فای نسل 4 (CAT4) و فناوری MIMO 2×2، مخصوص کاربران خانگی و دفاتر کار طراحی و تولید شده است. برای آشنایی با مشخصات فنی و ظاهری دستگاه با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری

در جهان امروز سلیقه اکثر افراد جامعه به سمت مینیمالیسم و ساده‌ پسندی گرایش پیدا کرده و دکوراسیون داخلی اکثر منازل و دفاتر کار کوچک و بزرگ از همین سبک شیک و چشم‌نواز پیروی می‌کند. در همین راستا مودم روتر 77DX نزتک بر خلاف دیگر محصولات مشابه موجود در بازار، از طراحی مینیمال و ابعاد استانداردی برخوردار است. تنها آیتم‌های تعبیه شده روی قسمت جلویی مودم، نشانگرهای LED نمایانگر وضعیت روشن و خاموش بودن مودم، اتصال به اینترنت، استفاده از پورت‌های شبکه و … است که در نهایت ظرافت روی لبه جلویی محصول قرار گرفته است.

تمامی پورت‌ها و رابط‌ ها در قسمت پشتی مودم قرار دارد و دسترسی آسان را همراه با حفظ نمای جلویی مودم، برقرار می‌سازد. 4 آنتن بیرونی قدرتمند که در زاویه دلخواه کاربر قابل تنظیم است. جنس بدنه مودم از PVC بادوام انتخاب شده است تا احتمال آسیب دیدگی مودم در اثر سقوط و … را به حداقل برساند.

مشخصات فنی

مودم روتر LTE نزتک مدل 77DX با بهره‌مندی از چیپست قدرتمند ZTE و قابلیت پشتیبانی از تمام اپراتورهای ایرانسل، رایتل، شاتل و همراه اول، درگاه micro USB برای اتصال به پاوربانک، پشتیبانی از پیامک و کدهای دستوری USSD، مجهز به فناوری MIMO 2×2، بهره‌مندی از 1 پورت WAN/LAN و سه پورت LAN، پشتیبانی از 32 کاربر به صورت هم‌ زمان روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 آنتن بیرونی پیشرفته، اتصال روان، سریع و پایدار را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 نزتک مدل NZT-77DX

درگاه و رابط‌ های NZT-77DX

مودم روتر 77DX نزتک دارای یک پورت WAN/LAN و سه پورت شبکه RJ-45 با سرعت 100 مگابایت است. همچنین یک شیار سیم کارت میکرو و آنلاک با قابلیت پشتیبانی از تمام اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل، روی دستگاه تعبیه شده است که منبع اصلی تامین اینترنت مودم به حساب می‌آید. از نقاط قوت مودم 77DX می‌توان به درگاه micro USB مودم به منظور اتصال به پاوربانک، اشاره داشت. در واقع مودم روتر NZT-77DX نزتک می‌تواند در مواقع خاص مانند قطعی برق یا عدم دسترسی به پریز، همچنان اتصال به اینترنت پرسرعت را برقرار نماید. پورت آداپتور و محل Reset مودم نیز همراه با دیگر رابط‌ ها در قسمت پشتی مودم تعبیه شده‌ است تا بهترین دسترسی به پورت و رابط‌ ها را برای کاربر فراهم سازد.

اطلاعات شبکه‌ و فرکانس‌ های قابل پشتیبانی

مودم روتر 77DX نزتک شبکه‌ های LTE، 4G و 3G را پشتیبانی می‌کند و از اتصال هم زمان 32 کاربر بی‌سیم روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز با استاندارد 802.11b/g/n تا حداکثر محدوده 100 متری را با حفظ کیفیت، پوشش می‌دهد. در روند طراحی و تولید محصول نهایت دقت و نوآوری  تا از سازگاری 4 آنتن پیشرفته مودم 77DX نزتک به منظور ارائه اتصال قدرتمند و روان، اطمینان حاصل شود. همچنین 4 درگاه LAN با سرعت 100mb، اتصال قدرتمند را برای دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال از طریق LAN دارند مانند کامپیوتر، کنسول بازی، DVR و … ، میسر می‌سازد. کاربر می‌تواند با استفاده از درگاه  WAN/LAN مودم، علاوه بر اینترنت سیمکارت به عنوان یک روتر بی‌سیم از دستگاه استفاده کند.

منبع تغذیه مودم و کاربرد درگاه micro USB

در جهان امروز نیاز به اینترنت در تمام ساعات روزمره افراد حس می‌شود. و این پیوند نامرئی اما نزدیک و حیاتی، غیر قابل چشم پوشی است. به همین دلیل در طراحی مودم روتر NZT-77DX تمام احتمالات بررسی گردیده و نهایت سعی و تلاش کارشناسان تولید محصول. به کار گردیده است. تا این مودم روتر حتی در شرایط سخت، اتصال به اینترنت پرسرعت را پایدار نگه دارد. در نتیجه علاوه بر آداپتور 12 ولتی مودم و قابلیت تغذیه از برق شهری، یک درگاه micro USB روی محصول تعبیه شده است. تا در شرایطی که اتصال به برق شهری ممکن نبود، با استفاده از منبع جایگزینی مانند پاوربانک، اتصال به اینترنت همچنان پایدار باشد.

مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 نزتک مدل NZT-77DX

دو قدم تا اینترنت پرسرعت و پایدار

مودم روتر NZT-77DX نزتک با بهره‌مندی از شبکه پیشرفته LTE 4G خود سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربر می‌گذارد و به صورت آنلاک و با پشتیبانی از تمام اپراتورها، به کاربر این حق را می‌دهد تا هرکدام از ارائه دهندگان خدمات را برای تامین اینترنت خود انتخاب کند. راه اندازی و مدیریت آسان از دیگر نقاط قوت مودم روتر 77DX نزتک است. تنها کافی‌ست سیم کارت را داخل مودم بگذارید و از اینترنت پرسرعت و تقویت شده‌ ای که در اختیارتان قرار دارد، نهایت استفاده را ببرید. دسترسی به پروفایل کاربری مودم برای تنظیمات شبکه، به سادگی و از هر دستگاه Andriod، IOS، Mac و Windows امکان پذیر است.

مشخصات فنی

رابط‌‌ ها

پورت RJ-45 LAN/ شیار سیم کارت/ پورت MicroUSB

ابعاد

36 × 125 × 156 میلی متر

تعداد پورت شبکه

چهار عدد (10/100)

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

شبکه‌های قابل پشتیبانی

3G , 4G , LTE

فرکانس قابل پشتیبانی

2.4 گیگاهرتز

سرعت انتقال اطلاعات

300Mbps

تعداد آنتن

چهار آنتن

وزن

250 گرم

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی

32 کاربر

قدرت آنتن

5dBi

قابلیت پشتیبانی از SMS

دارد

نظرات

1 دیدگاه برای مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 نزتک مدل NZT-77DX

  1. Verified owner 09131366206 (خریدار محصول)

    ارزش خرید
    سرعت ارسال

    تا وقتی کنار مودم هستی وصل هست وایفای.
    دور بشی باز نزدیک مودم ، برای اتصال مجدد تقاضای رمز میکنه .
    دوربینهای وای‌فای هم همینطور. وقتی نزدیک مودم میشی ، رمز میخواد ، lan . Wan دوربینها وصل میشه ، و .وقتی دور میشی اتصال قطع میشه .
    و حالت wan دوربینها کار نمیکنه.

    Cons:

    هر بار از مودم دور میشیم و باز نزدیک برای اتصال رمز را میخواد.برای دوربین های وای فای گرفتم که تا نزدیک دوربین و مودم هستی کار میکنه سیستم وا فای مودم ، دور ک میشی ، وای فای دوربینها با مودم قطع میشه تا باز نزدیک بشی و وصل بشی

    • Store manager محمد سعید ملاباقر

      با سلام احتمالا فاصله زیادی با مودم دارید که باید نزدیک تر باشید چون این مودم 4 آنتن است و برد وای فای خوبی داره ، اگر همه شرایط رو بررسی کردین و باز این مشکلات و دارید و دوربینتون هم کیفیت وای فای قابل قبولی با مودم های دیگه داره میتونید کالا رو جهت بررسی به گارانتی هایپرسل جهت بازبینی ارسال فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.