اکسس پوینت بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل TL-WA1201

TP-Link TL-WA1201 AC1200 Dual-Band Wireless Access Point
شناسه محصول: TL-WA1201

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

امکان بازگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.

قیمت :

۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان

سفید
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی اکسس پوینت بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل TL-WA1201

اکسس پوینت سوپر هیولای بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل TL-WA1201 محصولی جدید از این کمپانی (TP-Link) می باشد. این بار هم تی پی لینک تمام مشتریان خود را شگفت زده کرد و محصولی تازه نفس و قوی را راهی بازار کرد تا تمام رقبای خود را کنار بزند و نظر تمام فعالان حوزه ارتباطات و شبکه را جذب کند. این بار اکسس پوینت مدل TL-WA1201 که چهار آنتن خارجی مجهز به فناوری Beamforming دارد و می تواند سیگنال‌های Wi-Fi راحتی در فواصل طولانی گسترش دهد به بازار عرضه کرد این اکسس پوینت از پروتکل های IPv4, IPv6 به خوبی پشتیبانی می کند.

همچنین برای کاربران شرکت ها ؛ کارگاه ها و همچنین حوزه های بیزینس و رایانه های شخصی، IPTV ها و کنسول های بازی بسیار مناسب است و سرعتی تا 1200 مگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران خود می گذارد بنابراین همه دستگاه‌ها داده‌های خود را سریع‌تر دریافت می‌کنند و از Wi-Fi کارآمدتری استفاده می‌شود! این مدل دارای پورت اترنت گیگابیتی بوده و درهنگام اتصال کابل LAN سرعت انتقال گیگ در ثانیه دراختیار کاربر خود می گذارد. امکان Captive Portal در این دستگاه یک شبکه مهمان امن را ایجاد می کند تا صاحبان مشاغل کوچک مانند کافه ها یا سالن ها مشتریان خود را به این شبکه امن متصل کرده و سرعت و امنیت را توام تجربه نمایند.

اکسس پوینت بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل TL-WA1201

Wi-Fi دو باند لایتنینگ سریع AC1200

شبکه خانه یا محل کار خود را با AP پیشرفته 802.11ac Wave 2 ارتقا دهید، که سرعت دو باند تا 1200 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد (سه برابر عملکرد Wireless N) فناوری MU-MIMO به AP این امکان را می‌دهد تا به چندین دستگاه به طور همزمان بدون ازدحام خدمات ارائه دهد. همه دستگاه‌ها داده‌های خود را سریع‌تر دریافت می‌کنند و از Wi-Fi کارآمدتر استفاده می‌شود.

عملکرد سیمی گیگابیت

اکسس پوینت TL-WA1201 با پورت اترنت گیگابیتی از پهنای باند کلاس گیگابیت ارائه شده توسط یک ISP محلی برای اطمینان از اتصالات شبکه قابل اعتماد استفاده می کند. همچنین اتصال فوق سریعی را برای دستگاه های سیمی مانند رایانه های شخصی، IPTV ها و کنسول های بازی و غیره فراهم می کند.

اکسس پوینت بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل TL-WA1201

فقط با یک کابل در هر کجا مستقر شوید

برق از طریق اترنت (PoE) به کابل اترنت شما اجازه می دهد. تا برق و داده ها را به طور همزمان حمل کند و استقرار را بدون دردسر و انعطاف پذیر کند. ظاهر زیبا و طراحی نصب ساده، اتصال نقطه دسترسی به هر دیوار یا دسکتاپ را آسان می کند و کاملاً با اکثر دکوراسیون داخلی ترکیب می شود.

افزایش پوشش وای فای

اکسس پوینت TL-WA1201 با چهار آنتن خارجی مجهز به فناوری Beamforming سیگنال‌های Wi-Fi را به سمت دستگاه‌های شما متمرکز می‌کنند تا Wi-Fi قابل اعتماد را به هر گوشه خانه یا محل کار شما حتی در فواصل طولانی گسترش دهند.

بازاریابی پورتال

Captive Portal یک شبکه مهمان امن را فراهم می کند. و فرصت های بازاریابی منحصر به فردی را به ویژه برای مشاغل کوچک مانند کافه ها یا سالن ها ارائه می دهد. برای بهبود آگاهی از برند یا ارائه پیام های بازاریابی، از یک صفحه پورتال با طراحی انعطاف پذیر استفاده کنید. که مشتریان را ملزم به مشاهده یک تبلیغ یا پذیرش مجموعه ای از شرایط برای دسترسی به اینترنت می کند.

Multi-Mode 4 in 1

حالت Access Point : (حالت پیش فرض) اکسس پوینت TL-WA1201 شبکه سیمی موجود شما را گسترش می دهد. و آن را بی سیم می کند و به شما امکان می دهد تمام دستگاه های Wi-Fi خود را متصل کنید.

حالت چند SSID : به طور همزمان از چهار SSID و VLAN مجزا در هر باند پشتیبانی می‌کند، که آن را برای دفاتری ایده‌آل می‌کند. که در آن بخش‌هایی با سیاست‌های دسترسی متفاوت یک شبکه بی‌سیم به اشتراک می‌گذارند.

حالت Range Extender : پوشش بی سیم موجود خود را با تکرار سیگنال بی سیم گسترش دهید.

حالت  Client Mode : به عنوان یک ” آداپتور بی سیم ” برای اتصال دستگاه های سیمی شما به یک شبکه بی سیم عمل می کند.

اکسس پوینت بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل TL-WA1201

مشخصات فنی

تعداد پورت شبکه

یک عدد گیگابیت (10/100/1000)

ابعاد

37 × 145.5 × 225 میلی متر

فرکانس قابل پشتیبانی

2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز

رابط‌‌ ها

پورت RJ-45 LAN

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

سرعت انتقال اطلاعات

1200Mbps

تعداد آنتن

چهار آنتن

تعداد پورت‌ PoE

یک عدد

قدرت آنتن

5dBi

ورژن دستگاه

3

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکسس پوینت بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل TL-WA1201”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.