روتر بی سیم و سه باند AX6600 تی پی لینک مدل Archer GX90

TP-Link AX6600 Tri-Band Wi-Fi 6 Gaming Router
شناسه محصول: Archer GX90

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۲۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مشکی
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی روتر بی سیم و سه باند AX6600 تی پی لینک مدل Archer GX90

روتر بی سیم و سه باند Archer GX90 یکی از قدرتمند ترین روتر های گیمینگ برند تی پی لینک (TP-Link) می باشد. اگر یک گیمر جدی هستید چیزی که به آن خیلی نیاز دارد، یک روتر قدرتمند است که سرعت شما را افزایش می دهد و تاخیر و لگ را از بازی حذف کند یکی از محصولات مناسب گیمینگ که از نسل ششم وای فای نیز پشتیبانی می کند. روتر نسل جدید سه باند گیمینگ تی پی لینک مدل Archer GX90 می باشد. این روتر کمی گران است اما به شما امکان کنترل کامل بر پهنای باند بازی خود را می دهد.

همچنین روتر Archer GX90 به شما امکان می دهد، استفاده از منابع و تاخیر را به صورت Real-Time مشاهده کنید تا بتوانید شبکه خود را با حداکثر سرعت در حال اجرا نگه دارید. روتر گیمینگ تی پی لینک Archer GX90 در تست های انجام شده، توان عملیاتی عالی و انتقال فایل سریع با زمان‌ خیلی کم ارائه کرده است. همچنین دارای کنترل‌های قوی والدین و ابزار شتاب‌ دهنده بازی است که همگی در یک داشبورد خیلی زیبا و مناسب برای گیمرها تعبیه شده‌اند.

روتر بی سیم و سه باند AX6600 تی پی لینک مدل Archer GX90

سه باند قدرتمند شما را برنده می کند !

روتر بی سیم Archer GX90 باند مجزا با سرعت ترکیبی تا 6579 مگابیت بر ثانیه ارائه می دهد و دارای یک باند بازی کاملاً مجهز به فناوری 4T4R و HE160 می باشد. که تمامی دستگاه های بازی شما را با حداکثر سرعت 4804 مگابیت بر ثانیه ارائه می دهد و از تداخل سایر دستگاه ها جلوگیری می کند.

روتر بی سیم و سه باند AX6600 تی پی لینک مدل Archer GX90

حمله رعد و برق برای شکست دادن تاخیر

دستگاه‌های متصل بیشتر به معنای لذت بیشتر، بدون کاهش عملکرد است. OFDMA انقلابی برای بهبود میانگین توان 4× و کاهش تأخیر معرفی گردیده است. از تأخیر فوق‌العاده کم برای نابود کردن دشمنان خود با خدمه تیم خود استفاده کنید.

CRUSH THE LAG

GAME ACCELERATOR به طور خودکار جریان های بازی را شناسایی و بهینه می کند. تا مطمئن شود که بازی شما غوطه ور می ماند و شبکه شما را به همان سرعت واکنش شما حفظ می کند.

امنیت تمام عناصر را حفظ کنید

روتر بی سیم Archer GX90 با GAME PROTECTOR حساب ها و سیستم شما را ایمن نگه می دارد. این سیستم امنیتی HomeCare تقویت‌شده، جستجوگر سایت مخرب جلوگیری از نفوذ و ایزوله‌سازی دستگاه کثیف را فراهم می‌کند. و حفاظت جامع آنتی‌ویروس را ارائه می‌دهد که امنیت کامل شما را هنگام بازی آنلاین تضمین می‌کند.

روتر بی سیم و سه باند AX6600 تی پی لینک مدل Archer GX90

بازی در مسیر سریع

GAMING BAND یک گروه بازی اختصاصی برای ریگ‌های بازی شما، باعث می‌شود بازی‌های آنلاین شما و خانواده‌تان در جریان پخش Netflix 4K دیگر رقیبی نباشند. DFS کانال های موجود را به طور خودکار گسترش می دهد، وارد مسیر خالی تر شوید و بازی را تقویت کنید.

سخت افزار منحصر به فرد

روتر Archer GX90 مجهز به CPU چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتز برای کنترل توان عملیاتی عظیم و از بین بردن تاخیر ، پورت 2.5 گیگابیت بر ثانیه  WAN/LAN و دو پورت USB اتصال همه کاره را به شبکه خانگی شما ارائه می دهند.

روتر بی سیم و سه باند AX6600 تی پی لینک مدل Archer GX90

مشخصات فنی

رابط‌‌ ها

پورت RJ-45 LAN / پورت RJ-45 WAN

تعداد پورت شبکه

چهار عدد گیگابیت (10/100/1000)

ابعاد

51.8 × 212 × 212 میلی متر

فرکانس قابل پشتیبانی

2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز

پردازنده

1.5GHz Quad-Core

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

سرعت انتقال اطلاعات

6579Mbps

تعداد آنتن

هشت آنتن

نسل Wi-Fi

Wi-Fi 6

قدرت آنتن

5dBi

پورت USB

دارد

ورژن دستگاه

1

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روتر بی سیم و سه باند AX6600 تی پی لینک مدل Archer GX90”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.