کارت شبکه USB بی‌ سیم 300Mbps تندا مدل U1

Tenda U1 300Mbps Wireless USB Adapter
شناسه محصول: Tenda U1

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۰ تومان

سفید
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی کارت شبکه USB بی‌ سیم 300Mbps تندا مدل U1

کارت شبکه U1 محصولی از برند « تندا » Tenda است. این کارت شبکه با استفاده از پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود و امکانات شبکه‌ ی بی‌سیم را در اختیار کامپیوتر می‌گذارد. کامپیوترهایی که فاقد شبکه‌ی بی‌سیم داخلی هستند، می‌توانند با تهیه‌ی یک کارت شبکه‌ ی بی‌سیم U1 و اتصال آن به پورت USB به صورت بی‌سیم از اینترنت استفاده کنند. شبکه‌ی بی‌سیمی که توسط این کارت شبکه ایجاد می‌شود، از استاندارد IEEE 802.11n پشتیبانی می‌کند و می‌تواند داده‌ها را با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه درون شبکه جابه‌جا کند.

آنتن کارت شبکه U1 از نوع Omni-Directional  است و می‌توان آن را در جهت دلخواه تنظیم کرد. قدرت 3.5dBi و امکان چرخش 360 درجه از اصلی‌ترین امکانات این آنتن هستند و شبکه‌ی بی‌سیمی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز توسط آن ایجاد می‌شود. این محصول به دلیل استفاده از فناوری 2T2R در کارت شبکه‌ی U1، از مجموع قدرت آنتن داخلی و خارجی برای ایجاد شبکه‌ی بی‌سیم بهره می‌برد؛ درنتیجه امکان نفوذ سیگنال بی‌سیم به فواصل دور بیشتر شده و پایداری و قدرت زیاد سیگنال تمام مساحت خانه را پوشش می‌دهد.

کارت شبکه USB بی‌ سیم 300Mbps تندا مدل U1

دایره پوششی به وسعت خانه شما

با استفاده از کارت شبکه USB تندا U1 با آنتن قدرتمند 3.5dBi نگران فاصله لب‌تاپ از مودم یا روتر نباشید. امواج Wi-Fi در اختیار شماست ،آنتن Onmi-Directional برای دریافت امواج 360 درجه اطراف شما، یک ارتباط موثر و قوی برای شبکه شما رقم خواهد‌ زد. Tenda U1 می‌تواند با استاندارد IEEE802.11n بروی فرکانس 2,4GHz به حداکثر سرعت 300Mbps دست یابد ،که برای اکثر کاربران مناسب است ، این سرعت، مناسب بازی های چند نفره، استریم فیلم و موسیقی، جابه جایی فایل های حجیم و … میباشد. از لحاظ امنیتی این دستگاه از استانداردهای کدگذاری WEP,WPA,WPA2 پشتیبانی میکند. می‌تواند شبکه بیسیم شما را از نظر امنیتی مورد حفاظت قرار بدهد. همچنین آداپتور شبکه USB تندا U1 دارای دکمه فیزیکی برای WPS است و از این قابلیت پشتیبانی میکند. این گجت کوچولو و دوست داشتنی پرسرعت و پرقدرت میتواند لذت استفاده از شبکه بیسیم را چند برابر کند.

کارت شبکه USB بی‌ سیم 300Mbps تندا مدل U1

سازگار با اکثر سیستم عامل ها

کارت شبکه USB تندا U1 با تمامی سیستم عامل‌ها هماهنگ بوده و به راحتی کار می‌کند ، همچنین دارای مود کاری Softap بوده است. Tenda U1 دارای Hotspot بوده و می‌تواند اینترنت موجود بر روی کامپیوتر را به وسیله آنتن های خود را با دیگران اشتراک بگذارد. با کمک این قابلیت میتوانید بعنوان مثال فایل ها داخل کامپیوتر خود با تلفن همراه و سایر گجت های بیسیم به اشتراک بگذارید یا بطور موقت یک شبکه کوچک بین سیتم کامپیوتری خود و سایر کامپیوتر های اطراف خود راه بیاندازید.

مشخصات فنی

ابعاد

10.9 × 19.7 × 58 میلی متر

فرکانس قابل پشتیبانی

2.4 گیگاهرتز

سرعت انتقال اطلاعات

300Mbps

رابط‌‌ ها

USB 2.0

تعداد آنتن

یک آنتن

قدرت آنتن

3.5dBi

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه USB بی‌ سیم 300Mbps تندا مدل U1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.