مودم 4G LTE قابل حمل تندا مدل 4G180

Tenda 4G180 4G LTE Mobile Wi-Fi router
شناسه محصول: 4G180

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۰ تومان

مشکی
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی مودم 4G LTE قابل حمل تندا مدل 4G180

مودم همراه تندا 4G180 ، یک مودم سیم کارت خور کوچک قابل حمل و مناسب برای محیط های کاری ، دانشگاه، سفر، فعالیت های در فضای باز و هر کجا که نیاز به اینترنت داشته باشید، است. تنها کافی است سیم کارت نسل چهارم 4G LTE را داخل آن بگذارید تا به اینترنت بروی شبکه بیسیم دسترسی داشته باشید. 4G185 از آخرین نسل 4G LTE پشتیبانی می کند و سرعت انتقال و دانلود به 150Mbps می رسد تا بتوانید از مشاهده فیلم های HD بدون وقفه لذت ببرید، فایل های خود را در عرض چند ثانیه دانلود کنید و یک چت ویدئویی بدون وقفه تصویری را تجربه کنید.

مودم 4G LTE قابل حمل تندا مدل 4G180

باتری قدرتمند

باتری مودم 4G LTE تندا 4G180 از ظرفیت 2100mAh برخوردار میباشد و میتواند 6 ساعت بطور مستمر در شبکه 4G کار کند. البته در حالت آماده به کار این دستگاه در حدود یک هفته دوام می آورد که بسیار عالیست. می‌توان با تعریف محدوده شبکه Wi-Fi (کوتاه/متوسط/بزرگ) میزان مصرف باتری را کنترل کرد. همچنین مودم همراه تندا می‌تواند همزمان به 10 کاربر بروی شبکه Wi-Fi سرویس بدهد، بروی سیم کارت SMS ارسال و دریافت کند. میتواند کاربران را بر اساس مک آدرس یا IP فیلتر کند. می توان برای شبکه بیسیم آن نیز زمان تعریف کرد تا برای مصرف بهینه باتری در صورت استفاده نشدن، خاموش شود.

سرعت بیشتر 4G / کد های USSD

هر چه بیشتر بتوانید انجام دهید مودم 4G180 با پشتیبانی از آخرین نسل شبکه 4G LTE، می‌تواند به سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه برسد، تا از فیلم‌های HD بدون وقفه لذت ببرید. فایل‌ها را در چند ثانیه دانلود کنید، و یک چت ویدیویی را بدون حذف انجام دهید. از قابلیت های منحصر بفرد مودم همراه تندا، توانایی ارسال کدهای USSD می‌باشد. که میتوان از طریق دستگاه، نسبت به شارژ نمودن اعتبار سیم کارت اقدام کرد. همچنین برای مدیریت این دستگاه میتوان از نرم افزار های Android و iOS نیز استفاده کرد که براحتی قابل دانلود بوده و دارای منوی فارسی نیز می باشند.

مودم 4G LTE قابل حمل تندا مدل 4G180

ویژگی های منحصر بفرد مودم همراه

همچنین مودم Tenda 4G180 دارای یک شیار برای نصب کارت حافظه Micro-SD تا 32GB میباشد که میتوان علاوه بر اینکه بعنوان یک حافظه برای کاربر استفاده شود، میتوان آن را بروی شبکه بیسیم دستگاه با سایر کاربران به اشتراک گذاشت. بدین صورت که هر کاربر میتواند اطالاعات خود را مستقیما بروی این کارت حافظه آپلود کرده و کاربران دیگر آن را دانلود کنند. این مودم همراه میتواند همزمان به 10 کاربر سرویس بدهد، بروی سیم کارت SMS ارسال و دریافت کند. همچنین میتواند کاربران را بر اساس مک آدرس یا IP فیلتر کند. میتوان برای شبکه بیسیم آن نیز زمان تعریف کرد تا برای مصرف بهینه باتری در صورت استفاده نشدن، خاموش شود.

مودم 4G LTE قابل حمل تندا مدل 4G180

 

مشخصات فنی

رابط‌‌ ها

پورت MicroUSB / شیار سیم کارت

ابعاد

15.5 × 58 × 98 میلی متر

ظرفیت باتری

2100 میلی آمپر

نوع اتصال

بی‌سیم (Wi-Fi)

شبکه‌های قابل پشتیبانی

3G , 4G , LTE

فرکانس قابل پشتیبانی

2.4 گیگاهرتز

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی

10 کاربر

قابلیت پشتیبانی از SMS

دارد

ورژن دستگاه

3

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مودم 4G LTE قابل حمل تندا مدل 4G180”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.