اکسس پوینت بی سیم میکروتیک مدل wAP LTE kit | RBwAPR-2nD&R11e-LTE

Mikrotik wAP LTE kit | RBwAPR-2nD&R11e-LTE Access Point
شناسه محصول: RBwAPR-2nD&R11e-LTE

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

امکان بازگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.

قیمت :

۰ تومان

سفید
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی اکسس پوینت بی سیم میکروتیک مدل wAP LTE kit | RBwAPR-2nD&R11e-LTE

RBwAPR-2nD&R11e-LTE با نام تجاری wAP LTE kit یک دستگاه اکسس پوینت روتر از محصولات رده LTE کمپانی میکروتیک می باشد. که قابلیت استفاده دو منظوره به عنوان یک دستگاه مودم با قابلیت دریافت اینترنت (شبکه 2G/3G/4G/LTE) در بستر سیم کارت و همچنین استفاده همزمان به عنوان یک دستگاه اکسس پوینت روتر برای پوشش شبکه WiFi در باند فرکانسی 2.4GHz را دارا می باشد. قابل ذکر است این اکسس پوینت نیز همانند هم خانواده های خود در سری wAP . با بدنه کاملا ضد آب و همچنین تنوع در نحوه استقرار و جانمائی عرضه شده است.

شیار سیم کارت

wAP LTE Kit همچنین دارای آنتن داخلی LTE و کارت R11e-LTE میباشد. و شما میتوانید به راحتی با استفاده از سیم کارت 4G که به روتر متصل مینمائید اینترنت 4G را از نزدیکترین دکل شرکت های ارائه دهنده دریافت و آن را به شبکه داخلی بیاورید. همچنین در این روتر پشتیبانی از اینترنت نسل دوم 2G و نسل سوم 3G در کنار اینترنت نسل چهارم 4G در دسترس شما میباشد.

سخت افزار

RBwAPR-2nD&R11e-LTE از لحاظ سخت افزاری شامل 1 پورت اترنت 10/100 , یک آنتن امنی داخلی دو قطبی با توان 2dBi برای پوشش 360 درجه ائی در فرکانس 2.4 گیگاهرتز میباشد . همچنین برای دریافت مطلوب تر امواج LTE در این اکسس پوینت 2 آنتن LTE با توان 2dBi در روتر wAP در نظر گرفته شده است. که البته شما میتوانید برای افزایش توان آنتن LTE اقدام نمائید. در این حالت شما میتوانید آنتن های LTE را از روتر جدا نمائید. و آنتن LTE با توان دلخواه خود را با استفاده از کابل رابط u.FL به کارت داخلی متصل نمائید. و نسبت به ارتقاء آنتن اقدام نمائید. این اکسس پونیت قدرتمند را میتوانید در دیوار و یا سقف استفاده نمائید. همچنین برای اینکه شما به راحتی بتوانید این محصول را بصورت ایستاده در روی میز یا کنار پنجره قرار دهید یک پایه مخصوص در متعلقات محصول موجود است.

خصوصیات wAP LTE Kit

از دیگر خصوصیات برجسته دیگر در میکروتیک wAP LTE Kit میتوان به حداکثر قدرت مصرف 8W , سطح دسترسی L4 در سیستم عامل Router OS , پردازنده 650 مگاهرتز , مقدار ذخیره گاه حافظه مگابایت , تعبیه جایگاه مخصوص برای اتصال سیم کارت , ابعاد 30 × 85 × 185 میلی متر , قابلیت کار در دمای محیطی 40- تا 60+ درجه سانتیگراد اشاره نمود. همچنین قابل ذکر است برق رسانی به این محصول از چندین طریق امکانپذیر است. شما میتوانید این محصول را با استفاده از پورت اترنت انجام دهید. همچنین شما میتوانید با استفاده از کابل مخصوص نسبت به برق رسانی به این محصول در خودرو اقدام نمائید.

مشخصات فنی

رابط‌‌ ها

پورت (LAN (PoE / شیار سیم کارت

گواهینامه

CE, E-MARK, EAC, FCC, IC, RoHS

ابعاد

30 × 85 × 185 میلی متر

تعداد پورت شبکه

یک عدد (10/100)

ولتاژ ورودی PoE in

9 الی 30 ولت

فرکانس قابل پشتیبانی

2.4 گیگاهرتز

اندازه رم

64 مگابایت

اندازه حافظه

16 مگابایت

سرعت انتقال اطلاعات

300Mbps

پردازنده

QCA9531

قدرت فرکانس پردازنده

650MHz

نسل Wi-Fi

Wi-Fi 4

قدرت آنتن

2dBi

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکسس پوینت بی سیم میکروتیک مدل wAP LTE kit | RBwAPR-2nD&R11e-LTE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.