هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 5 ترابایت

Western Digital WDBPKJ0050BBK-WESN My Passport 5TB External Hard Drive
شناسه محصول: My Passport 5TB

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۰ تومان

مشکی
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBPKJ0050BBK-WESN ظرفیت 5 ترابایت

هارد دیسک « My Passport » محصولی از شرکت «وسترن دیجیتال» یا همان WD است که در گروه هارد دیسک‌های اکسترنال قابل حمل قرار می‌گیرد. این هارددیسک از طریق رابط USB 3.2 به رایانه متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد. سایز هد ارایه شده روی این محصول 2.5 اینچ بوده که سایز استاندارد برای هاردهای اکسترنال محسوب می‌شود. طراحی این هارد به‌گونه‌ای است که هنگام در دست گرفتنش سادگی منحصر به فرد آن هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. ظرفیت 5 ترابایتی این هارددیسک برای افرادی‌ که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، مناسب است.

ابعاد بسیار کوچک و وزن مناسب My Passport باعث شده که به راحتی بتوان همیشه آن‌را با خود همراه داشت. اگر قصد تهیه‌ی یک هارددیسک ساده را دارید، My Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.  یکی از ویژگی‌های این مدل رنگ‌بندی آن است. شما می‌توانید این محصول را در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی تهیه کنید. برای افرادی که هاردهای زیادی دارند، استفاده از رنگ بندی برای تفکیک هارد کارایی دارد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 5 ترابایت

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل WDBPKJ0050BBK همراه با ظرفیت 5 ترابایت، یکی از همین محصولاتی است که می‌توانید به سراغش رفته و با قیمت مناسب خریداری کنید. این محصول با رنگ مشکی خود و طراحی شیک و جالبی هم دارد. می‌توانید آن را خریداری کرده و حجم زیادی از داده‌های خود را در آن قرار دهید. اگر اهل آرشیو کردن هستید، این محصول با ظرفیت بالای خود، سال‌ها می‌تواند منبعی برای ذخیره‌سازی تمام داده‌های شما باشد. ابعاد آن 19.15 × 75 × 107.2 میلی متر بوده و وزنی برابر با 210 گرم دارد. سایز هد دستگاه هم 2.5 اینچی بوده و کاملا قابل حمل در اختیار شما خواهد بود.

پشتیبان گیری خودکار هارد وسترن دیجیتال مای پاسپورت

با استفاده از نرم افزار این محصول می توانید از اطلاعات خود بصورت خودکار بر روی هارد داخلی کامپیوتر نسخه پشتیبان گرفت تا در صورت آسیب به هر کدام از هارد ها اطلاعات شما در جایی دیگر محفوظ باقی بماند . این پشتیبان گیری می تواند بصورت خودکار و یا به صورت زمان بندی شده تنظیم گردد تا در زمان مشخصی بصورت روزانه یا هفتگی عملیات پشتیبان گیری انجام گردد.

رمزگذاری بر روی اطلاعات شخصی

My Passport ظرفیت 5 ترابایت بوسیله نرم افزار اختصاصی وسترن دیجیتال می توانید بر روی اطلاعات خود رمز گذاری کنید و اطلاعات خود را از دسترس دیگران محفوظ نگهدارید . سیستم رمزگذاری بر روی این محصول از نوع 256-bit AES می باشد . این نرم افزار قابلیت بازنشانی رمز در صورت فراموشی را دارد و محیطی امن و مطمئن را در اختیار شما قرار می دهد.

رنگ های جذاب و دوست داشتنی

در هارد اکسترنال وسترن دیجیتال از تکنولوژی جدیدی بهره می برد که قابلیت تحمل شوک را دارا می باشند. و برای استفاده طولانی مدت بسیار مطمئن می باشند. در سری جدید این محصول دارای رنگ های شاد و جذاب می باشد. بنابراین اشخاص با سلایق و روحیات مختلف می توانند در بین تنوع رنگ موجود ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و نگرانی از بابت یکنواختی هارد های بازار نداشته باشند.

ظرفیت و رابط کاربری در هارد اکسترنال مای پاسپورت

این محصول در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 3 ترابایت و 4 و 5 ترابایت تولید شده است. تا نسبت به فضای مورد نیاز محصول خود را انتخاب کنید. برای جابجایی این حجم از اطلاعات نیاز به پورت با سرعت بالا می باشد. شرکت وسترن دیجیتال نیز به همین منظور از رابط USB 3.2 در این نوع محصول استفاده کرده است تا در صورت پشتیبانی کردن دستگاه شما ، اطلاعات با سرعت بیشتری نسبت به پورت USB 3.0 جابجا گردد.

استفاده راحت

شما می توانید بعد از خارج کردن هارد از جعبه و نصب نرم افزار مخصوص وسترن دیجیتال براحتی اطلاعات خود را جابجا کرده و رمز گذاری بر روی هارد خود را انجام دهید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به سادگی مراحل پشتیبان گیری و رمز گذاری را انجام دهید.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 5 ترابایت

خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای پاسپورت 5 ترابایت

برای خرید این محصول می توانید از طریق فروشگاه آنلاین ارتباطات شبکه ثامن اقدام فرمایید تا ضمن مقایسه مشخصات محصولات و اطلاع از آخرین قیمت هارد اکسترنال ، خرید خود را در مکان مورد نظر تحویل بگیرید . با استفاده از نرم افزارهای اختصاصی شرکت وسترن دیجیتال می توانید به رمز گذاری بر روی اطلاعات و پشتیبان گیری از آن ها و مدیریت هارد اکسترنال خود بپردازید.

مشخصات فنی

ابعاد

19.15 × 75 × 107.2 میلی متر

سازگاری با سیستم عامل

Linux, macOS, Windows

جنس بدنه

پلاستیک فشرده مقاوم

رابط‌‌ ها

USB 2.0, USB 3.2

سرعت انتقال اطلاعات

5 گیگابیت بر ثانیه

ظرفیت

5 ترابایت

نوع هارد

قابل حمل

سایز هد

2.5 اینچ

وزن

210 گرم

نوع اتصال

با سیم

نشانگر LED

دارد

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 5 ترابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.