هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 4 ترابایت

Western Digital WDBPKJ0040BBK-WESN My Passport 4TB External Hard Drive
شناسه محصول: My Passport 4TB

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۰ تومان

مشکی
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

نقد و بررسی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBPKJ0040BBK-WESN ظرفیت 4 ترابایت

هارد دیسک «My Passport» محصولی از شرکت «وسترن دیجیتال» یا همان WD است که در گروه هارد دیسک‌ های اکسترنال قابل حمل قرار می‌گیرد. این هارد دیسک از طریق رابط USB 3.2 به رایانه متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد. سایز هد ارایه شده روی این محصول 2.5 اینچ بوده که سایز استاندارد برای هارد های اکسترنال محسوب می‌شود. طراحی این هارد به‌گونه‌ای است که هنگام در دست گرفتنش سادگی منحصر به فرد آن هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. ظرفیت 4 ترابایتی این هارددیسک برای افرادی‌ که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، مناسب است.

ابعاد بسیار کوچک و وزن مناسب My Passport باعث می شود که به راحتی بتوان همیشه آن‌را با خود همراه داشت. اگر قصد تهیه‌ی یک هارددیسک ساده را دارید، My Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.  یکی از ویژگی‌های این مدل رنگ‌بندی آن است. شما می‌توانید این محصول را در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی تهیه کنید. برای افرادی که هاردهای زیادی دارند، استفاده از رنگ بندی برای تفکیک هارد کارایی دارد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 4 ترابایت

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل WDBPKJ0040BBK همراه با ظرفیت 4 ترابایت، یکی از همین محصولاتی است که می‌توانید به سراغش رفته و با قیمت مناسب خریداری کنید. این محصول با رنگ مشکی خود و طراحی شیک و جالبی هم دارد. می‌توانید آن را خریداری کرده و حجم زیادی از داده‌های خود را در آن قرار دهید. اگر اهل آرشیو کردن هستید، این محصول با ظرفیت بالای خود، سال‌ها می‌تواند منبعی برای ذخیره‌سازی تمام داده‌های شما باشد. ابعاد آن 19.15 × 75 × 107.2 میلی متر بوده و وزنی برابر با 210 گرم دارد. سایز هد دستگاه هم 2.5 اینچی بوده و کاملا قابل حمل در اختیار شما خواهد بود.

مشخصات فنی

می‌دانیم که وسترن دیجیتال به جزئیات توجه کرده و دستگاه‌های خود را طوری طراحی می‌کند که کاربر به راحتی بتواند هنگام مراجعه به سر کار، دانشگاه و حتی مسافرت آن را به همراه داشته باشد. می‌توانید از کیس یا کیف‌های ایمنی مخصوص این هارد هم استفاده کرده و حمل ساده‌تری را تجربه کنید. بهتر است بدانید که این محصول نیازی هم به آداپتور نداشته و بدون نیاز به ابزارهای جانبی و توسط یک کابل می‌توانید آن را به کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه‌ها وصل کنید. می‌توانید مستقیما آن را به تلویزیون خود وصل کرده و عکس و فیلم های خود را تماشا کنید.

My Passport ظرفیت 4 ترابایت این هارد را می‌توانید با رابط سیمی به کامپیوتر، لپ تاپ یا هر دستگاه دلخواه دیگری متصل کرده و از آن بهره ببرید. رابط هم می‌تواند از نوع USB 2.0 یا USB 3.2 باشد. سرعت این دو رابط با همدیگر متفاوت است. به‌طوری که با رابط USB 3.0 می‌توانید به سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه دست یافته و با رابط USB 2.0 هم سرعت حداکثری 480 مگابیت بر ثانیه‌ ای داشته باشید. میزان چرخش دیسک هم 5400 دور بر دقیقه است که به‌طور استاندارد در اکثر هارد های اکسترنال وسترن دیجیتال وجود دارد. به‌صورت رسمی، مقاومتی در برابر آب، ضربه و همچنین شوک برای این دستگاه عنوان نشده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

از این هارد اکسترنال می‌توانید همراه با نسخه‌های مختلف ویندوز در کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کنید. از بهترین مزایای محصول هم می‌توانید به امکان تهیه خودکار نسخه پشتیبان طبق زمان‌بندی قابل تنظیم اشاره کنیم که امکان از دست رفتن داده‌ها را در هر شرایطی کاهش خواهد داد. کدگذاری سخت افزاری هم با استفاده از تکنیک ۲۵۶ بیتی AES وجود دارد که از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات هارد جلوگیری خواهد کرد. این محصول دوام و پایداری بالایی هم داشته و به واسطه استفاده از مواد اولیه مناسب، می‌تواند در برابر شوک و ارزش دوام خوبی داشته باشد.

کارکرد هارد اکسترنال

هارد اکسترنال دستگاهی است که معمولا به اندازه یک کتاب بوده و می‌توانید فایل یا هر برنامه‌ای را در آن ذخیره سازی کنید. اگر تاکنون از یک فلش استفاده کرده باشید، هارد اکسترنال هم کارکردی مشابه آن دارد؛ با این توجه که هارد بزرگ‌تر بوده و می‌تواند ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به یک فلش داشته باشد. این محصولات با کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل میشود و می‌توانید هر پوشه یا فایلی را در آن کپی کنید. هارد اکسترنال معمولا به‌عنوان فضای ذخیره‌سازی مکمل کاربرد دارد و هر گونه اطلاعاتی که خارج از هارد اصلی کامپیوتر خود، قصد نگهداری داشته باشید، می‌توانید از دستگاه‌ها استفاده کنید.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

هاردهای اکسترنال برای جابه‌جایی فایل‌ها بین کامپیوترها بدون در نظر گرفتن سیستم عامل آن‌ها عالی هستند. اگر آلبومی در کامپیوتر خود دارید که می‌خواهید با دوست خود که از سیستم‌عامل مک استفاده می‌کند، به اشتراک گذارید، می‌توانید آن را روی هارد اکسترنال خود ذخیره کرده و سپس آن را به مک دوست خود متصل کنید. در این حالت، در عرض چند دقیقه می‌توانید اطلاعات را منتقل کنید.

مشخصات فنی

ابعاد

19.15 × 75 × 107.2 میلی متر

سازگاری با سیستم عامل

Linux, macOS, Windows

جنس بدنه

پلاستیک فشرده مقاوم

رابط‌‌ ها

USB 2.0, USB 3.2

سرعت انتقال اطلاعات

5 گیگابیت بر ثانیه

ظرفیت

4 ترابایت

نوع هارد

قابل حمل

سایز هد

2.5 اینچ

وزن

210 گرم

نوع اتصال

با سیم

نشانگر LED

دارد

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 4 ترابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.