هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت

ADATA HD710 Pro External Hard Drive 1TB
شناسه محصول: HD710 Pro 1TB

قیمت و موجودی به روز است; با خیال راحت خرید کنید !

جهت خرید کالا به صورت تعداد و یا ارسال فوری از طریق WhatsApp مجموعه به شماره 09210929197 پیام بدید.

قیمت :

۰ تومان

مشکی
0 نفر در حال مشاهده محصول هستند

محصولاتی که اغلب با هم خریداری می شوند

۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
برای 2 مورد

نقد و بررسی هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro یک هارد HDD 2.5 اینچی قابل حمل خارجی است که با ظرفیت های مختلف از 1 ترابایت تا 5 ترابایت موجود است. این درایوها در چندین رنگ زرد، قرمز، آبی و سیاه برای ظاهری دلپذیر در دسترس هستند. ابعاد درایو برای نسخه های 1 ترابایتی 133.3 × 98.5 × 21.5 میلی متر است. دامنه عملکرد این هارد اکسترنال ای دیتا دمای 5 تا 50 درجه سانتی گراد است ، این درایوها از رابط USB 3.1 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و سازگار با USB 2.0 استفاده می کنند.

سابقه شرکت Adata

وقتی صحبت از محصولات مرتبط با حافظه می شود، شرکت ADATA یک مارک معروف است که به دلیل پوشش گسترده بازار با محصولات مختلف، از بخش های ارزان قیمت بازار شروع به تولید محصول می‌کند و در میان محصولات آن می‌توان محصولات با ویژگی های خاص را یافت. با پشتیبانی تخصص فنی، پیشرفته ترین امکانات تولید و خدمات برتر مشتری، ADATA راه حل های کاملی از حافظه، از جمله ماژول های DRAM ، درایو های فلش USB ، کارت های حافظه ، درایوهای حالت جامد و هارد دیسک های قابل حمل را ارائه می دهد. (Xtreme Performance Gear (XPG توسط ADATA تاسیس شد و به ارائه محصولات با عملکرد بالا برای گیمرها ، طرفداران ورزش الکترونیکی و علاقه مندان به فناوری اختصاص دارد. هر محصول با مارک XPG از روش تست دقیق + ADATA پیشی می گیرد، که بالاترین استانداردها را برای پایداری محصول برتر و عملکرد فوق العاده بالا تضمین می کند.

دریافت استاندارد IP68 برای قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار

عامل اصلی تمایز هارد اکسترنال HD710 Pro، درجه IP68 است. 6 در IP68 بالاترین درجه ممکن برای محافظت در برابر گرد و غبار است که باعث می شود این درایوها ضد گرد و غبار باشند. 8 در IP68 دومین رتبه برای محافظت در برابر غوطه وری مایعات است. ADATA مشخص کرده است که آنها این درایوها را به مدت 60 دقیقه در عمق 2 متر آزمایش کرده‌اند. این بالاتر از مشخصات IPx8 است. لطفاً توجه داشته باشید. که این محافظ فقط درصورتی که درگاه USB با استفاده از پوشش موجود در دستگاه به درستی آب بندی شود، اعمال خواهد شد.

علاوه بر این رتبه بندی، این درایوها دارای سنسور شوک هستند که در صورت احساس شوک ، درایو را می بندد. یک نشانگر LED برای همه فعالیت ها و کمک های دیداری به کاربر وجود دارد. نور آبی مداوم روی این LED به معنای تغذیه و سالم بودن دستگاه است. چشمک زدن LED آبی به معنی انتقال اطلاعات می باشد. چراغ قرمز مداوم به معنای احساس شوک و بسته شدن دیسک برای محافظت از اطلاعات ها است. چشمک زدن چراغ قرمز به معنای وجود خطای دیسک است. ADATA درایوها را با استفاده از سیستم ارتش ایالات متحده MIL-STD-810G 516.6 آزمایش کرده است ، به این معنی که این درایو می تواند از سقوط 1.5 متری زنده بماند. برای دستیابی به این سطح حفاظت، ADATA از پوشش محافظ سه لایه استفاده کرده است.

پوسته خارجی از سیلیکون محکم و مقاوم در برابر شوک ساخته گردیده است. لایه میانی از پلاستیک سخت و لایه سوم یک سیلیکون سخت در شیارهاست. درگاه USB نیز با روکش قابل جابه جایی است. که مکانیزم مناسب برای کار با آن است. برای جزئیات بیشتر، یک کانال مدیریت / مسیریابی کابل در سه طرف پوسته خارجی وجود دارد که کابل USB 3.1 را حمل می کند. و کاربر در نگهداری کابل از هر گونه دردسری خلاص می شود.

پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

پشتیبانی سیستم عامل شامل کلیه ویندوزهای اصلی ، Linux Kernel 2.6 یا بالاتر و Mac OS X 10.6 یا بالاتر است. در صورت اتصال هارد اکسترنال به رابط USB 2.0 که برای آن‌ها کابل USB باید جداگانه خریداری شود، به پورت های USB 2.0 دوگانه نیاز خواهید بود و مورد آخر اینکه وزن درایو 1 ترابایتی 270 گرم است.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت

قابلیت های امنیتی

ADATA با این درایوها نرم افزارهای HDDtoGO و OStoGO را ارائه می دهد. این‌ها را می توانید از وب سایت شرکت دانلود کنید. HDDtoGO یک نرم افزار جامع است که ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و به کاربران امکان می دهد. که از محتوای درایو که محافظت یا رمزگذاری گردیده است در مقابل از دست رفتن درایو محافظت کند. یک ویژگی Lost and Found نیز وجود دارد که به بنیانگذار درایو اجازه می دهد. تا با استفاده از مشخصات شما که در دستگاه موجود است از طریق نرم افزار هارددیسک با شما تماس بگیرد.

کاربر می تواند اطلاعات ها را کم حجم کند تا فضای گرانبهای دیسک را ذخیره کند. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا ایمیل های خود را به فرمت قابل حمل تبدیل کرده و روی دیسک ذخیره کنند. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد. تا محتوای پوشه های مورد انتخاب را در رایانه شخصی و دیسک همگام سازی کنند.

کاربران همچنین می توانند موارد دلخواه را از اینترنت اکسپلورر همگام سازی کنند. و می توانند با استفاده از این نرم افزار از ردیابی مرورگر خلاص شوند، زیرا سابقه مرور با یک دکمه حذف می شود. OStoGO به شما کمک می کند تا Microsoft Windows  XP / Vista / 7/ 8 / 10  را به دستگاه ذخیره سازی USB خود تبدیل کنید (به عنوان مثال USB Flash Drive ، External USB Hard Drive یا SSD با پورت USB) سپس می توانید Microsoft O.S را نصب کنید. از طریق USB Booting به جای DVD Booting. OStoGO یک راه حل جایگزین برای نصب سیستم عامل برای رایانه های شخصی و لپ تاپ های بدون درایو نوری است. و با Win XP / Vista / 7/ 8 / 10 سازگار است.

قابلیت ضدضربه بودن 

هارد اکسترنال HD710 Pro در آزمایش ما، این درایو اطلاعات ها را تا 140 مگابایت در ثانیه منتقل می‌کرد. این درایو تست افت / سقوط ، آزمون غوطه وری در آب و آزمایش لرزش را پشت سر گذاشته است. درایو بعد از هر تست خوب کار می‌کرد. اطلاعات های کپی شده یکپارچه بودند و هیچ خطای دیسکی وجود نداشت که توسط اسکن گزارش شده است. به نوعی، نمی توانستیم بفهمم که آیا دیسک در طول آزمایش ارتعاش به کار خود ادامه می‌دهد، زیرا انتظار داشتم سنسور دیسک را برای محافظت از اطلاعات ها ببندد یا ممکن است این شدت لرزش برای تحریک سنسور کافی نباشد.

به هر حال، مجموعه اطلاعات ها به خوبی کار می‌کردند. و من قادر به دسترسی به تصاویر، پرونده‌های رسانه‌ای، پرونده‌های گرافیکی و غیره بودیم بدون اینکه خرابی داشته باشد و اسکن خطای دیسک هیچ مشکلی را گزارش نکرد. در هنگام آزمایش و استفاده از درایو نزدیک به 44 درجه سانتیگراد کار می کرد.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت

مشخصات فنی

مقاوم در برابر

شوک, ضد آب, ضد ضربه, ضد گرد و غبار

ابعاد

21.5 × 98.5 × 133.3 میلی متر

سازگاری با سیستم عامل

Linux, macOS, Windows

جنس بدنه

پلاستیک فشرده مقاوم

رابط‌‌ ها

USB 2.0, USB 3.1

سرعت انتقال اطلاعات

5 گیگابیت بر ثانیه

میزان مقاومت در ضربه

1.5 الی 1.8 متر

میزان مقاومت در آب

1.5 الی 2.0 متر

ظرفیت

1 ترابایت

نوع هارد

قابل حمل

وزن

270 گرم

سایز هد

2.5 اینچ

نوع اتصال

با سیم

نشانگر LED

دارد

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.