- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. ثامن شبکه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار میگیرند. ثامن شبکه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ثامن شبکه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ثامن شبکه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ثامن شبکه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ثامن شبکه محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ثامن شبکه ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. ثامن شبکه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت ثامن شبکه میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ثامن شبکه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد – در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد. – در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی ثامن شبکه ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که ثامن شبکه هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه ثامن شبکه همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ثامن شبکه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ثامن شبکه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ثامن شبکه ارسال شود
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در ثامن شبکه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در ثامن شبکه قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، ثامن شبکه نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، ثامن شبکه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
قوانین 7 روز بازگشت کالا
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ثامن شبکه ، خودداری کنید.
مشتریان وب سایت ثامن شبکه می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال و یا ایراد فنی کالا تا هفت روز، به واحد ضمانت کالای ثامن شبکه اطلاع داده و کالا را عودت دهند. اما برای اینکه مطمئن شوید کالای شما شامل این گارانتی می شود یا نه، حتما تا انتهای این برگه را مطالعه فرمایید و نکات زیر را نیز بعد از دریافت کالا رعایت کنید:
در صورتی که قصد استفاده از گارانتی هفت روزه ثامن شبکه و یا عودت کالا را دارید، حتما کارت کالا، جعبه اصلی کالا و محتویات جعبه را در طی این هفت روز نزد خود نگه دارید و از مخدوش کردن یا از بین بردن حتی بخشی از آن نیز خودداری کنید.
مسئولیت نحوه استفاده از کالا ، نحوه حمل و نقل، جابه جایی با مشتری گرامی می باشد.
نحوه نصب و راه اندازی، و همچنین تنظیمات دستی بر عهدی مشتری گرامی می باشد.
استفاده از کالا در شرایط غیر؛ که در دفترچه راهنمای کالا توسط سازنده کالا توصیه شده؛ از سوی وب سایت ثامن شبکه توصیه نمی شود و مسئولیت پیامد آن با مشتری است.
از برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبهی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، جدا خودداری کرده. این موارد سبب عدم پذیرفتن کالای مرجوعی از سوی ثامن شبکه می گردد.
اگر کالای خریداری شده ایراد فنی و یا ظاهری داشته باشد
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به بخش خدمات پس از فروش ثامن شبکه اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات همراه تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری شود.
– مجموعه ثامن شبکه مسئولیتی در قبال اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنهی کالا و قطعات تزیینی) که در اثر استفادهی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را برعهده نخواهد گرفت. استفادهی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) میشود.
موارد زیر جزء مواردی است شامل ضمانت هفت روزه ثامن شبکه نمی شوند
کالای بدون جعبه اصلی
کالا با کسری اقلام همراه
ایرادات فنی کالا که توسط استفاده نادرست کاربر بر کالا ایجاد شده باشد
ایرادات ظاهری (اعم از خط و خش، شکستگی، فرورفتگی، و ….) که بر اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد
مغایرت کالا تحویل گرفته شده با کالای درج شده بر روی وب سایت
توصیه می کنیم قبل از خرید تمامی مشخصات فنی کالا را مطالعه و عکس های آن را تماما مشاهده کنید و پس از آن اقدام به خرید کنید. اما در صورتیکه تمامی موارد را در نظر گرفتید اما کالایی که دریافت کردید مغایرتی در اقلام همراه، مشخضات فنی و همچنین مشخات ظاهری اعلام شده بر روی وب سایت داشت، نکات و اقدامات زیر را در نظر بگیرید:
هرگونه مغایرت از مشخصات فنی و ظاهری کالا و یا همچنین کسری اقلام همراه کالا، حداکثر ظرف 24 ساعت کاری باید واحد خدمات پس از فروش ثامن شبکه اطلاع رسانی شود. جهت برقراری ارتباط می توانید از طریق شماره تماس 02186037917 تماس حاصل فرمایید.
در صورت امکان تشخیص مغایرت و کسری کالا بدون باز کردن بسته بندی، رسیدگی به در خواست پیگیری مشتری زمانی ممکن خواهد بود که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اولیه و اصلی خود خارج نشده باشد. از جمله مواردی که می توان از روی بسته بندی تشخیص داد می توان به مواردی چون رنگ و مشخصات کاالا درج شده بر روی جعبه نام برد.
در صورتی که نتوان از روی بسته بندی انجام شده و یا بسته بندی اورجینال مغایرت و یا کسری اقلام را تشخیص داد، لازم می باشد که کارتن و بسته بندی اصلی کالا را نزد خود نگه دارید و از دور انداختن آن جدا خودداری کنید.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبهی اصلی خود به ثامن شبکه بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبهی اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
راهنمای شرایط انصراف از خرید و مرجوعی بی قید و شرط کالا
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیهی خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیهی همراه آن نیز الزامی است.
از آنجا که ثامن شبکه یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیهی کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.